Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Pán Péter, STOP!

Dress Up! – motivációs kampány összefoglaló

Egy zéró büdzsés motivációs kampány összefoglalója

2018. december 31. - panpeterstop

„HA A SZÍVED NEM KIRAKAT, A TESTED MIÉRT LEHET AZ?”  - mottóval motivációs kampányt indult a tudatos öltözködés népszerűsítésére. A kampány a fiatalok és szüleik figyelmét is felhívta arra, hogy tudatosan kezeljék offline/online megjelenésüket is. A Pán Péter Stop nevű ifjúsági blog…

Tovább

Vagányság-e az apaság?

Ilyenkor karácsonykor az apákkal is többet foglalkozunk. Miért tekintjük különlegességnek az apaságot napjainkban? Főleg azt, ha valaki fiatalon lesz apa? Erről beszéltem egy fiatal apukával. Témában még hasonló: 7 ismert és kevésbé ismert apa őszinte vallomása az apaságról   Anyák a…

Tovább

Interjú Dr. Baracsi Katalin internetjogásszal a szextingről

A szexting, az online bántalmazás egyik formája, 18 éves kora alatt a törvény bünteti. Nyugat-Európában és Amerikában már több halálos áldozatot is követelt. Nem árt tudni róla! Dr. Baracsi Katalin internetjogászt a Nemzetközi Gyerekmentő Szolgálat Safer Internet Programjának külső tanácsadóját…

Tovább

A "casual" nem azt jelenti, hogy nincs rajtam ruha - Interjú Dr. Schiffer Miklós stílusszakértővel

- Interjú Dr. Schiffer Miklós stílusszakértővel

A szupercsajok szuperbarnán a szuperstrandon szuperboldogok - ezt látjuk a közösségi oldalakon. Bár tudjuk jól, hogy  ez nem igaz,  ez a kép van előttünk és a fiatalok is megpróbálnak így öltözködni - így látja Dr. Schiffer Miklós stílusszakértő. A teljes interjút itt elolvashatod. Ha néznél  még…

Tovább

Interjú Nagy Janka gyerekpszichológussal

  "Hiába néz ki egy gyerek 12 évesen tizennyolcnak, ha nincs sem viselkedésileg, sem érzelmileg olyan szinten, hogy tudja kezelni az esetleges kihívást jelentő helyzeteket. Kutatások is alátámasztják, hogy nagyon nagy szerepe van a közösségi médiának - az Instagramnak leginkább-, ott ömlik rájuk a…

Tovább

NYEREMÉNYJÁTÉK SZABÁLYZAT

  A Nyereményjátékra való jelentkezéssel a jelentkező elfogadja az alábbi feltételeket. 1.1. Az blogger, mint szervező (a jelen pont vonatkozásában a továbbiakban: „Szervező”) nyereményjátékokat szervez (a továbbiakban: „Nyereményjáték” vagy „Nyereményjátékok”) az általa üzemeltetett Facebook…

Tovább

Miért nehéz a Z-generációnak a felnőtté válás?

 A felnőtté válás sosem volt egyszerű. Manapság még nehezítettebb a pálya, mint korábban bármikor. Az USA-ban már úgynevezett "felnőttködés iskolát"  is alapítottak, hogy segítsék a Z-generációsokat az önállósodásban.

Tovább

BERECZKI Enikő - A közösségi média - az Instagram - hatása a fiatalok testképére, megjelenésére

Előadásom a Nemzetközi Gyerekmentő Szolgálat Az Internet hatása a gyermekekre és a fiatalokra című konferenciáján az MTA-n Ha néznél  kampányvideókat: Az első videóinterjúban a bemutatkozást láthatod. Dr. Schiffer Miklóssal készült videó Bombera Krisztinával is készült videó   Trunk Tomi…

Tovább

Határ a szép, a nőies és a közönséges között

A fiatalabbakban sok a bizonytalanság hogyan öltözködjenek. Milyen influencert kövessenek? Mit mutathatnak meg magukból? Megfelelnek-e a közösségi média által diktált szabványoknak? Lehet-e tudatosan öltözködni? Dress up! kampány során Kovács Orsolyával a Yurkov alapítójával nemzetközi…

Tovább

A huszonévesek harmada kap rendszeresen anyagi támogatást a szüleitől! Rászorulnának?

Mennyire kerülhetnek padlóra a fiatalok szülői támogatás nélkül? És mi a helyzet az idősekkel? Őket ki fogja támogatni? Itt is vannak a legfrissebb statisztikák.

Tovább

Az érzelmi intelligencia igenis menő! - Neked mekkora?

Az eddigi generációkat arra nevelték, hogy tanuljanak, mert a sikerhez kulcs a tudás. Valóban így van? Vagy van, ami még a tudás, az intellektus pallérozásánál is fontosabb?  

Tovább

Ékszerdoboz Mádon

Gyerekekkel borvidékre? - jogosan merült fel a kérdés többekben, mikor megtudták, hogy egy hétvégére Mádra utazunk a családdal. Tokaj-hegyalján azonban rengeteg olyan látnivaló van, amit a kisebbek és nagyobbak egyaránt élveznek. A Botrytis Hotel pedig minden képzeletünket felülmúlta. 

Tovább

A Jakupcsek Pluszban beszélgettünk az okoseszközöskről

Nemrég Jakupcsek Gabriella műsorába kaptam meghívást. Jakupcsek Gabriella kérdezőtársa Kamarás Iván színész volt. A műsor vendégei? Papp András igazgató, Európa 2000 Középiskola, Dienes Tifani diák, Európa 2000 Középiskola és Bereczki Enikő ifjúsági- és generációs szakértő. Téma: Mobil és tablet az…

Tovább

Az ipszilonok: a leggyakrabban szapult generáció

Elfuseráltak, elkényeztettettek, lusták, önteltek, internetfüggők. Melyik generációra illenek ezek a sztereotípiák? Bingó, ha az Y-generációra gondoltál, de ha a Z-re, akkor sem tévedtél nagyot.  Felmerül a kérdés, hogy tényleg stimmelnek a tünetek, vagy inkább túlzott az általánosítás?

Tovább

Interjú Szentesi Réka divatkutatóval

Generációszakértőként érdekelt, hogyan boldogulnak a divat, az öltözködés téren ma a fiatalok. Szentesi Réka történész, divatkutatót kérdeztem a szépségről, korunk szépségideáljáról, az Instagram hatásairól és más izgalmas témákról! Szentesi Réka úgy látja, hogy nemcsak a tinik, hanem még a…

Tovább

„Az öltözködésnek lényege, hogy pluszt adjon hozzánk, és ne rossz érzést keltsen”

"Ma sokan azt gondolják, hogy két véglet van az öltözködésben: vagy apácaruhát hordunk, vagy teljesen kivetkőzünk magunkból" - Császár Enikő, a Pretto ruhamárka tervezője viszont szeretné megmutatni azt, hogy van középút: „Lehet úgy is divatosnak lenni, nőiesnek maradni, hogy nem tesszük minden…

Tovább

"Az első benyomás és az első néhány másodperc munkahelyeket dönthet el"

Az Informatikus Fiatalok a Társadalomért (InfoTárs) Egyesület fontosnak tartotta, hogy csatlakozzon a Dress Up! motivációs kampányhoz.  Baracskai Anikó, az egyesület alelnöke egy interjúban is nyilatkozott arról, hogy miért tartja szükségesnek a tudatosságot az öltözködés terén.

Tovább
süti beállítások módosítása